Aktif pasif değilim ama devir aktif pasif devri! Zayıf kıllı erkek severim bi de 🥰 pasiflere tavsiye

Aşk için hiç bir zaman geç değil… Hey pasif erkek sana diyorum… Bence en büyük hata seni hak eden aktif erkeği aramaktan vazgeçmek olacaktır…

Şöyle aslan gibi aktif bir boğan olsa kötümü olur 😂 pasifliğini ateşini alsa… Sonra sarılsa falan… Aşk için de yanında olsa mesela…

Elbette ki seks çok istenen bir şey heleki ben yanıyorum… yangın var yangın var diye ilan atıyorum.. ama konu bu değil

Zayıf kıllı erkek seviyorum mesela…

inanın ki doğru düzgün birini bulmak o kadar zor ki… Yani işte insanlık hali… Hafif elektrik almadan da olmuyor ama herkes tam aradığını ister ya benimki o mesele… Zayıf ve kıllı aktif erkek istiyorum ve öyle seviyorum… Tabii ki böyle bir erkeğin maço olması beklentisi doğuyor kafamda!!! 😂😂 ama hayır öyle değil tabiki aradığım şey fiziksel bir özellik… Ama nedense hepsinin bir arada olduğu bütünü sağlamak çok sor… Full pasif olmak da ayrı mesele aname 😂

Devir aktiflik pasiflik devri ama fikim kalkmıyor 😂😂

Artık aktif pasif olmak çok daha moda keşke aktif olabilseydim ama sevmiyorum… hatta sevmeyi bırak sikim bile kalmıyor… Genel olarak ilişkilerimden önce bi macun var ondan yiyorum… Naapim yoksa yapamıyorum… Evet pasifim ama macunu aktif olmak için yemiyorum… Ereksiyon olduğumda daha rahat pasif olabiliyorum… Hatta bazen partnerime yediriyorum ki, böylece daha iyi bir aktif olmasını sağlayabiliyorum. E hiç aktif olmuyorum demiyorum ancak 1000 kere pasif olduysam 5 kere aktif oluşumdur….! inanın ki böyle… Yalan yok neden olsun ki zaten… Ama diyorum ki sanırım isteyerek ve içimden gelerek aktif pasif olabilseydim sanırım daha sağlıklı bir ilişkim olurdu

Eskiden pasif bulmak zordu şimdi ise ful aktif bulmak zor 🤣

Tabiki de yadırgamıyorum lütfen yanlış anlaşılmasın ben sadece kendimle ilgili olanları paylaşmak istiyorum, aktif pasiflik bence daha avantajlı olmak demekmiş mesela onu fark ediyorum falan hani….

Aktiflerin çok olduğu yere git ve orada dötünü fikecek aktif bul pasif… 💟🤣 angelsturkiye.com faktifleriyle 🤣 faktif olacak pasifini arayan aktif erkeklerle dolu… Projeden nasıl faydalanacağını öğrenmek için hemen bi bak

Yorumlar kapatıldı.

Bir WordPress.com Sitesidir.

Yukarı ↑

Web sitenizi WordPress.com' da kurun
Başla
%d blogcu bunu beğendi: